- У разі скасування візиту не пізніше ніж за 12 годин до призначеного часу — гроші повертаються клієнту протягом 3 наступних робочих днів.
- Заклад не сплачує комісійну винагороду банку за повернення коштів клієнту у разі його скасування.
- Якщо скасування відбувається пізніше або клієнт не з’явився, не відповідає на телефонні дзвінки та не виходить на звʼязок з закладом — кошти не повертаються.
- Будьте уважні та сплачуйте за послуги у вказаний інтервалом час на сайті платіжної системи та дотримуйтесь всіх правил оплати.
- У разі технічної помилки або подвійної оплати зі сторони платіжної системи — зверніться до компанії платіжної системи для вирішення всіх подальших питань.
- Заклад повертає кошти якщо було дотримано всі умови політики повернення.
- Якщо політика повернення вам не підходить — рекомендуємо обрати оплату в закладі через банківський термінал або готівкою.