Skip to content Skip to footer

Політика повернення

  • У разі скасування візиту не пізніше ніж за 12 годин до призначеного часу — гроші повертаються клієнту протягом 3 наступних робочих днів. 
  • Заклад не сплачує комісійну винагороду банку за повернення коштів клієнту у разі його скасування.
  • Якщо скасування відбувається пізніше або клієнт не з’явився, не відповідає на телефонні дзвінки та не виходить на звʼязок з закладом — кошти не повертаються.
  • Будьте уважні та сплачуйте за послуги у вказаний інтервалом час на сайті платіжної системи та дотримуйтесь всіх правил оплати.
  • У разі технічної помилки або подвійної оплати зі сторони платіжної системи — зверніться до компанії платіжної системи для вирішення всіх подальших питань.
  • Заклад повертає кошти якщо було дотримано всі умови політики повернення.
  • Якщо політика повернення вам не підходить — рекомендуємо обрати оплату в закладі через банківський термінал або готівкою.